Welcome To All Members PKPG B&K 2005/2008

Welcome to this blog to all members exspecially all communities in Pkpg Bimbingan dan Kaunseling, Universiti Putra Malaysia 2005/2008. Please sign in the guestbook as a member. We appreciate all of you to write anything you like and publish to this site. If you have collections of photo about our activities last time, we appreciate that you can publish as a memories photo collection. Hope you enjoy this site, and make this site as your own site. Get the username and password with Tang Meng or in your email. Good Luck for your coming exam.

Please Sign This Guestbook

Wednesday, March 5, 2008

Pesakit Politik dan Pakar Bedah


oleh; Suara Sang Minda


Lima pakar bedah sedang berbincang siapakah yang boleh menjadi pesakit mereka yang terbaik untuk mereka laksanakan pembedahan.


Untuk mengetahui kisah selanjutnya, sila klik

Post-post Lain Lagi Terhangat di Maya ini:
  • Pemimpin Kecil
  • Kamu Adalah Begitu
  • Kemungkinan dan Kepastian

2 comments:

Anonymous said...

Temujanji kedua pun dijalankan sebulan kemudian lalu doktor tersebut memberi nasihat perubatan dan bermula lah proses kedua yang dijalankan oleh doktor lelaki. Kawan saya tidak menyedari kerana ia menutup mata dan ketika kain diangkat ia dilakukan oleh nurse perempuan dan beberapa lagi pembantu yang kebanyakkan perempuan.

Anonymous said...

Kenapa di malaysia ni kita kekurangan pakar sakit puan yang terdiri daripada wanita?

Kenapa lelaki berminat sangat nak jadi pakar sakit puan. Konfius saya dibuatnya.

Kisahnya terjadi pada kawan saya suaminya seorang cikgu agama. Disebabkan hendak membuat pemeriksaan faraj dengan hospital swasta lain pula jadinya.

Mereka baru saja berkawain dalam 3 bulan selepas berkawin kawan saya mengalami lelehan air di faraj lalau mengajak suaminya ke klinik pakar sakit puan.

Temujanji pertama cantik sangat kerana ia dilakukan oleh doktor perempuan dan pemeriksaan dijalankan. Suaminya pula senang hati. Temujanji kedua pun dijalankan sebulan kemudian lalu doktor tersebut memberi nasihat perubatan dan bermula lah proses kedua yang dijalankan oleh doktor lelaki. Kawan saya tidak menyedari kerana ia menutup mata dan ketika kain diangkat ia dilakukan oleh nurse perempuan dan beberapa lagi pembantu yang kebanyakkan perempuan. Alangakah erkejutnya apabila ia membuka mata didapati seorang doktor leleki tengah memegang dan memeriksa farajnya. Ia pun menjerit tetapi ditenteramkan oleh nurse lalu suaminya meluru masuk kedalam bilik pemeriksaan dan merah padam muka suaminya dan mengajak isteri nya balik.

Persoalan sekarang wajarkah pelajar lelaki mengambil jurusan untuk menjadi pakar sakit puan

Adakah mereka tidak faham hukum agama. Kita bukan tengah berperang sampai nak darurat nak suruh lelaki jadi pakar sakit puan.
Apakah hukum nya lelaki memandang faraj seorang wanita.

Terpaksa????

Siapa yang terpaksa? Kenapa lelaki tersebut mengambil jurusan pakar sakit puan. Contoh adalah ramainya pakar sakit puan di hospital kerajaan